Al ruim een jaar worden we om de oren geslagen met berichtgeving rond het coronavirus. Je kan er al een hele tijd simpelweg niet omheen. Bijgevolg heeft het virus ook een grote impact op bedrijven in Roeselare, Izegem, Kortrijk, Waregem en Brugge, steden waar we met bur.o vaak actief zijn. Werknemers moesten plots van thuis werken, producties lagen volledig stil en sommige medewerkers geraakten zelfs niet meer gemakkelijk terug in ons thuisland.

Toch blijven we bij bur.o optimistisch vooruitkijken en blijven we volop geloven in het outsourcen van administratieve medewerkers. Om je bedrijf succesvol te houden tijdens en na de coronacrisis of om je straks weer helemaal aan de top te helpen. Onze flying office assistants staan alvast te popelen om je administratie op punt te zetten.

Administratieve taken bijhouden

Het is nu meer dan ooit belangrijk om administratieve taken in orde te brengen, bij te houden en op te volgen. Maar na een hectisch jaar kan je misschien geen werknemers missen om ze aan de administratie te laten werken. Het is nochtans essentieel om de financiële situatie van je bedrijf op te volgen als je niet in de problemen wil komen.  Een manier om dat te vermijden kan wel eens outsourcing van een administratief bediende zijn.

De voordelen van administratief medewerkers zijn te vinden op onze website, maar wij verklappen alvast dat wij een team hebben van getalenteerde administratief bediendes die de administratie van je bedrijf met veel plezier terug op punt zetten. Je kan dus genieten van ervaring, kennis en talent, en dat aan een voordelige prijs, gebaseerd op de gepresteerde werkuren.

Efficiënt werken dankzij een administratief bediende

Eenmaal het normale leven straks helemaal hervat, wil je wellicht zo weinig mogelijk tijd verliezen aan de administratieve rompslomp en zou je veel liever met de core business van je onderneming bezighouden. Toch is de aanwerving van een eigen administratief bediende vaak te veel van het goede. Dan is de outsourcing van bur.o ideaal voor jou.

Mits een korte introductie in je bedrijf zijn onze ervaren flying office assistants meteen inzetbaar. Je hoeft geen hele selectieprocedure af te werken én kan zelf kiezen hoeveel uren per week je administratieve versterking nodig hebt. Helemaal perfect, toch?

Reken op de expertise van bur.o

Bevindt je onderneming zich in Roeselare, Izegem, Kortrijk, Waregem, Brugge of elders in West-Vlaanderen? Dan zorgen we graag voor een oplossing op maat van je bedrijf.

Helemaal overtuigd dat onze administratieve medewerkers jou uit de nood kunnen helpen? Of wens je nog iets meer informatie? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Tot binnenkort?