Aanspreekpunt administratief werk

Home » Outsourcing van administratie » Aanspreekpunt administratief werk

Een professioneel aanspreekpunt voor administratief werk, dat is een medewerker die over verschillende aspecten van je bedrijf kan meespreken met kennis van zaken. Het is evident dat deze persoon een belangrijke schakel is in je onderneming. Het aanspreekpunt van je bedrijf houdt bijvoorbeeld contact met het boekhoudkantoor, het sociaal secretariaat, de verzekeringsmakelaar, bankagent, raadsman of overheidsinstanties zoals de KMO-portefeuille, aanvraag van subsidies, douane en accijnzen, werfmeldingsplicht…

Je hebt het ongetwijfeld al door: het lijstje met partijen waarmee je als onderneming in contact kan komen, is quasi eindeloos en afhankelijk van je sector. En dan hebben we het belangrijke contact met klanten en leveranciers nog niet in het lijstje opgenomen. BUR.O beseft het belang van deze rol ten volle en helpt je dan ook graag aan de ideale versterking. Een professioneel aanspreekpunt met een brede kennis, waarop je als onderneming kan bouwen en vertrouwen.

 

Valerie en Laurence van BUR.O