Mieke Verkest
Ik ging online op zoek naar een freelance administratieve kracht omdat we nood hadden aan een flexibele hulp op het vlak van administratie en facturatie. Een fulltime medewerker hadden we niet meteen nodig, wel een multi-inzetbare persoon die één keer per week kan bijspringen. Zo kwam ik bij bur.o terecht. Het eerste contact verliep vlot en al snel werd Isabel aan ons voorgesteld. Dit bleek meteen een schot in de roos. Als kleine KMO hebben wij meestal niet de tijd om veel opleidingen te voorzien, maar dat was geen probleem voor Isabel. Ze werkte zich razendsnel in en was ook al vertrouwd met enkele van onze programma’s. Haar hands-on mentaliteit komt goed van pas bij ons.
Isabel werkt een halve dag per week bij De Boever en is verantwoordelijk voor facturatie en nacalculatie. Ze brengt ook de premiedocumenten in orde.
We zien haar eigenlijk niet als een externe medewerker, ze maakt deel uit van ons team en wordt ook uitgenodigd voor teambuildings en andere personeelsactiviteiten.
Ik zou dus zeker bur.o aan andere ondernemers aanraden indien je op zoek bent naar administratieve ondersteuning. Bij ons was er natuurlijk onmiddellijk een goede match, maar ik vermoed dat dit door de professionele aanpak en de goede omkadering van bur.o wel overal het geval is. Wij kunnen alvast Isabel niet meer missen.